איך עובד esim?

e-sim הוא סוג של כרטיס SIM שמוטבע ישירות במכשיר. בניגוד לכרטיסי סים מסורתיים, הניתנים להסרה פיזית וניתנים להחלפה בין מכשירים, esim מחובר לצמיתות למכשיר שבו הוא מותקן וניתן לשנות ולהחליף בין הסימים באופן פשוט במספר לחיצות ושינוי הסים בהגדרות הסלולרי , ה esim נמצא אצלנו במכשיר באופן דיגיטלי ומקבל נתוני תקשורת מחברת הסלולר אליה שייך אותו esim שרכשנו , כמו כן חבילת הסלולר אותה רכשנו לאותו esim תופעל ותוגדר בהתאם למספר הסידורי של הסים שלנו ובהתאם למספר הטלפון שלנו , כך ובאמצעות מידע מוצפן נוסף חברת הסלולר תדע לשייך אלינו את החבילה שרכשנו בהתאם למדינת היעד .

היתרונות של כרטיס esim

אחד היתרונות העיקריים של טכנולוגיית ה-eSIM הוא הגמישות שלה. עם eSIM, משתמשים יכולים לעבור בקלות בין רשתות סלולריות או תוכניות שונות ללא צורך בהחלפה פיזית של כרטיסי SIM. מצב שיכול להיות שימושי במיוחד עבור אנשים שמרבים לנסוע או שיש להם מספר מכשירים. בנוסף, טכנולוגיית eSIM מאפשרת אספקה מהירה של אינטרנט דרך מספר מפעילים ומעבר בין חבילות אינטרנט בקלות אונליין , מה שאומר שמשתמשים יכולים להפעיל את כרטיס ה-SIM שלהם ללא צורך לבקר בחנות פיזית.

יתרון נוסף של טכנולוגיית ה-eSIM הוא האבטחה שלה. מכיוון שה-eSIM מוטבע במכשיר, הוא פחות רגיש לגניבה או אובדן. מה שמספק שקט נפשי לאנשים המודאגים לגבי אבטחת המידע האישי שלהם.

טכנולוגיית eSIM אומצה באופן נרחב על ידי יצרני סמארטפונים רבים כמו אפל, גוגל, סמסונג ועוד רבים אחרים. כגון שעונים חכמים, טאבלטים, מחשבים ניידים ואפילו מכוניות.

בסך הכל, טכנולוגיית ה-SIM Embedded מציעה רמה חדשה של גמישות ואבטחה לצרכנים, וצפויה לשחק תפקיד מרכזי בצמיחת מכשירי ה-IoT. עם יכולות אספקה מהירה של אינטרנט וחבילות גלישה מרחוק, טכנולוגיית ה-eSIM אמורה לחולל מהפכה בדרך שבה אנו משתמשים ומתחברים לרשתות סלולריות.

איך למעשה עובד ה esim ?

טכנולוגיית ה esim למעשה באה להחליף את הסים הפיזי המיתולוגי שקיים במרבית הטלפונים כיום , כנולוגיית ה esim באה לפתור מספר בעיות וביניהן בעיות אבטחה של סים פיזי , בעיית נגישות להחלפת סים , ואפשרויות החלפה בין ספקי תקשורת שונים בקלות במהירות ובלחיצת כפתור , ה esim עובד באופן דיגיטלי ,מובנה במכשיר הסלולרי שלכם כאילו היה סים פיזי רגיל רק שהשימוש וההפעלה שלו היא דיגיטלית לגמרי , דרך הפעלת ה esim בדרך כלל נעשית באמצעות קוד qr אותו יש לסרוק ולאחר מכן להפעיל את ה esim דרך הגדרות המכשיר תחת לשונית סימים או נדידת נתונים בהתאם למכשיר המשתמש אפל או אנדרואיד ובהתאם להוראות המפעיל , לאחר מספר פעולות פשוטות ה esim יחל לעבוד ודרכו למעשה תקבלו קליטה ותקשורת נתונים מיד עם הגעתכם למדינת היעד , הכל יותר פשוט ומהיר עם esim .

התקנתי את ה esim אך נגמרה לי חבילת הגלישה מה עליי לעשות ?

כמו כל חבילת גלישה בסים פיזי רגיל , גם ב esim ישנה חבילת גלשיה מוגדרת מראש ובהתאם לגודל החבילה שרכשנו ובהתאם לשימוש חבילת הגלישה עלולה להגיע לסיומה ולמיצוי כמות הג׳גה , השיחות , והסמסים שרכשנו , בדרך כלל אצל מרבית המפעילים אנו נקבל התראה על סיום החבילה כאשר רמת השימוש תגיע ל 75% ואם נרצה נוכל לרכוש הארכה או הגדלה של חבילת הגלישה למשך השהות שלנו בחו״ל על מנת להמשיך ולהנות מאינטרנט ומהאפליקציות האהובות עלינו בחו״ל.

עוד בנושא

מכשירים תומכים esim
איך עובד esim?
סים לחול
דילוג לתוכן