חבילת גלישה לארה״ב

מה נעשה ללא הסמארטפון שלנו?

במיוחד כשאנחנו טסים למקום מרוחק וכל כך מבוקש כמו ארץ ההזדמנויות הגדולה הלא היא ארה״ב.

כולנו מעוניינים להמשיך להיות מחוברים כל הזמן לכל האפליקציות שאנו אוהבים ווצאפ אינסטגרם טיקטוק וכדומה , כולנו רוצים להמשיך לדבר ולסמס, שיחות וידאו לשלוח תמונות וסרטונים מהטיול שלנו בארה״ב.

הפתרון הכי יעיל כיום הוא להזמין חבילת גלישה ב esim לארה״ב , חבילת גלישה לארה״ב דרך esim תיתן לנו למעשה את המענה המהיר והיעיל ביותר לגלישה מארה״ב מכיוון שלו המון יתרונות על פני הסים הפיזי הישן יותר.

ראשית חיבור ה esim מבוצע באופן דיגיטלי אוטומטי עם נחיתתנו באדמת ארה״ב , מיד עם הנחיתה ה esim יבצע חיבור אוטומטי לספק המקומי וחבילת הגלישה שרכשתם תחל פעול מיידית , אין יותר צורך בדאגה להחלפת הסים או לחפש חנות ולרכוש חבילות סימים יקרות.

כיום חברתנו מציעה את חבילות ה esim  הזולות בעולם ובמיוחד בארה״ב , היתרון הנוסף ברכישת חבילת esim בארה״ב הוא שבמידה ואנו עוברים ונודדים בין מחוזות בתוך ארה״ב (מכיוון שארה״ב היא פשוט עצומה !) טכנולוגיית ה esim יודעת לנדוד ולנווט בין המפעילים השונים על מנת שלנו תהיה את הגישה המהירה המרבית לאינטרנט בזמן שהותו בארה״ב וזאת על מנת שנהנה מאיכות הגלישה הטובה ביותר בכל מחוז אליו נגיע , ושוב ללא צורך במעבר בין חברות והחלפת סים פיזי בכל פעם.

בנוסף, מפעילי רשתות סלולריות רבות מציעות כעת תוכניות eSIM במיוחד עבור מטיילים, אותן ניתן להפעיל ולנהל מרחוק באמצעות אפליקציה בסמארטפון. המאפשר לנוסעים לעבור בקלות בין תוכניות וספקים שונים בחו”ל, ללא צורך בביקור בחנות פיזית.

יתרון נוסף וסופר חשוב בשימוש ב esim בארה״ב

הוא שמספר הטלפון שלכם נשאר אותו מספר ! כן גם בווצאפ ובכל אפליקציית מסרים אחרת הדורשת אימות על ידי מספר הטלפון , פשוט כל כך – מספר הטלפון שלכם נשאר איתכם גם בחו״ל.

יתרון הגלישה בארה״ב דרך esim הוא בעיקר המחיר – פשוט זול ! , לעומת מחירי חבילות הגלישה של חברות הסלולר בישראל ישנו פער של מעל 50% אחוז בעלויות חבילות הגלישה לעומת גלישה דרך חבילת esim

לאחר רכישת חבילת גלישה בesim לחו”ל תדעו שאתם מכוסים מבחינת גלישה מרגע הנחיתה בארה״ב כך שתמיד תהיו מחוברים בכל זמן השהות שלכם בטיול , שירות הלקוחות שלנו פעיל 24 שעות ביממה וישמח לעזור לכם בכל שאלה .

כיום אף אחד מאיתנו אינו מסוגל להסתדר בלי הסמארטפון שלו , וכמו שאתם יודעים טלפון ללא קליטה וגישה לאינטנרנט הוא לא יותר ממצלמה זמינה עבורנו.

ללא ספק גישה לרשת הסלולר לשיחות הודעות וגלישה היא דבר הכרחי ביותר לכולם ביחוד לכל מי שטס לארצות הברית ולכן סים מקומי בארה״ב זהו הפתרון המומלץ והמשתלם ביותר!

גישה לאינטרנט בארה״ב (ארצות הברית) היא חלק בלתי נפרד מהטיול שלכם .

השימוש מאפשר לנו גישה לאפליקציות המובקשות שלנו כמו וואצאפ (Whatsapp) ,וויז (Waze),מפות (Maps), גוגל (Google),אובר  (UBER) ואיך אפשר בלי לשתף באינסטגרם ובפייסבוק ?!

צריכים לדעת איך לחזור בערב למלון? איך להגיע לאטרקציה? לחפש מסעדה מומלצת באזור שלכם? הכל בלחיצת כפתור ובזמינות מיידית עם כרטיס הסים המקומי שמתחבר לרשת T–mobile בארה״ב ומאפשר לכם שיחות מקומיות וגלישה ללא הגבלה במהירות מקסימלית ממש כמו האמריקאים שמסביבכם.

נכון,כמו שבטח המון חברים אמרו לכם חבילה לשיחות וגלישה בארצות הברית (ארה״ב) דרך ספקי הסלולר בארץ זהו עסק יקר מאוד.

לכן אנחנו מספקים לכם מגוון רחב של חבילות סלולר עם סים מקומי לגלישה ושיחות בארצות הברית במחירים של המקומיים !

יש אצלנו אפשרות לרכוש חבילה משולבת שמספקת קליטה בארצות הברית,קנדה ומקיסקו אם הטיול שלכם משלב את המדינות האלה גם זהו ללא ספק הפתרון המשתלם ביותר!

כרטיס הסים שלנו נשלח אליכם עוד בארץ לפני מועד הטיסה שלכם ,אתם מעדכנים אותנו בתאריך הנחיתה בדף התשלום ואנחנו כבר דואגים לזה שברגע שתנחתו באמריקה תצטרכו רק להכניס את כרטיס הסים שנשלח אליכם למכשיר הסלולרי וזהו,המכשיר יבצע רישום ברשת המקומית תוך דקות עוד שאתם נמצאים במטוס .

כמובן שמספר הוואצאפ שלכם ישאר זהה וכל ההודעות ששלחו לכם בטיסה (אם לא זכיתם לטיסה עם wifi) יגיעו אליכם בשניה שהמכשיר יתחבר לרשת המקומית.

לכל אורך הטיול מספר הוואצאפ הישן שלכם ימשיך לתפקד כרגיל כן כן,גם כאשר הסים החדש במכשיר שלכם!

כל הגישה לכלל האפלקציות תתבצע ממש כמו בישראל

הוראות הפעלה ישלחו אליכם מראש ונציגי התמיכה שלנו יסבירו לכם כל פרט הכי קטן שתצטרכו עוד טרם הטיסה.

לרשותכם עומדות מספר אפשרויות משלוח כך שתוכלו לקבל את הסים בדיוק בזמן לטיסה שלכם!

אין כמו להגיע לניו יורק ,לוס אנג׳לס,מיאמי,וגאס ובכלל לאמריקה וכבר לדעת שהכל מאורגן,אין צורך להתחיל לחפש בשדה כרטיס סים או נקודת WIFI בשביל לעדכן שהגעתם או כדי לדעת איך מגיעים למלון.

כרטיס סים לארצות הברית זה אנחנו SimTLV , טיסה מהנה !

עוד בנושא

מכשירים תומכים esim
איך עובד esim?
סים לחול
דילוג לתוכן